Hemma igen.

Hallå folket. Nu är jag tillbaka. Jag överlevde operationen trots allt, det var jätte läskigt. När vi åkte dit var jag ganska lugn, kunde ju liksom inte backa ur, men när dem sövde ner mig, DÅ, DÅ började jag panika och gråta i 8 sekunder sen var jag gone.

Och när jag vaknade upp igen var jag hög som ett hus och fattade ingenting. Läskigt det där med operationer. Idag fick jag i alla fall åka hem och jag¨mår mycket bättre nu, även fast det är jätte långt kvar tills jag mår riktigt bra igen. Det kommer och går. Det gör inte så jätte ont, det är mest obehagligt, och det tycker vi inte om!

Mamma är jätte gullig och tar hand om mig, Matilda med! Super gullig som SMSA mig hela tiden på sjukhuset, det var jätte gulligt. Noah försöker han också,men vet inte om det går så bra. Nu ska jag försöka "äta" lite, DVS dricka lite buljong, fridens!

Kommentarer
Postat av: lisa

vad tkr du om Blondinbella? diskutera på min blogg ;)

2009-05-07 @ 21:13:05
URL: http://ttruuueslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0