Men äntligen!

Äntligen är det sommar igen. Det känns bra nu. Skönt att det lyckas vara fint väder idag när jag är ledig från jobbet. Yes, jag är tillbaka på jobbet igen. Började jobba igen igår. Det gick jätte bra, fast jag kände ju att det sög lite att jag inte längre kan fika så som man ska fika på rätt sätt, men kaffe är inte så illa det me! Haha.

Så idag på den lediga dagen ska jag hem till Anna, det var sjukt länge sen jag ens pratade med henne tror jag haha. Vi har haft tekniska problem eller något kan man säga haha. Så ska dit efter frulle och ligga i solen. Skönt o göra det hos henne, inga grannar som kollar på en. Till skillnad från här när grannarna inte bara kollar utan ska också börja prata med en också! Ne min frukost kallar på mig. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0