OMG OMG OMG.

Go morron. Jag tycker ju inte att det känns helt okey att jag är uppe så här tidigt för att jag ska till KS en sväng, och kommer max vara där i 15-20 minuter. Det suger ju lite,men vad gör man inte? Ett måste är ett måste, och jag kan inte riktigt backa ur nu.. Fast jag önskar att jag kunde.

I morgon är det som sagt min operations dag, vilken tid får jag reda på sen. Och jag har faktiskt slutat nojja mig så där överdrivet mycket som jag har gjort. Men självklart är jag ju fortfarande jätte rädd, I morgon blir jag en "annan människa". Okey inte riktigt, men jag kommer att se jätte annorlunda ut.

Har till och med slutat nojja över narkosen (konstigt nog), men det kommer väl tillbaka,haha. Men istället så nojar jag mig över ifall jag kommer att bli ful. Ja jag vet, jag är ytlig. Men om man ska göra en så här operation, så är det självklart att man oroar sig över hur man kommer att se ut efteråt. Men alla mina nojor kommer väl tillbaka under dagen.

Nu ska jag passa på att äta frukost, riktigt frukost med enbart tuggmotstånd. Vad det innebär vet jag inte riktigt, ska i alla fall passa på att tugga massor medans jag kan haha, Fridens!


Kommentarer
Postat av: MARIAM

Haha tugg tugg tuggggggg! Det är kul att tugga. Tänk så mycket du kommer att uppskatta det när du får tugga igen!



Du kommer bli superfin babielicious. Du kommer ju se ut som dig igen!

2009-05-04 @ 13:39:39
URL: http://mimamimi.blogg.se/
Postat av: Steph

Lycka till gummsan <3

Kommer till sthlm i veckan ;)

2009-05-04 @ 17:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0