Rättning.

Efter att ha färgat håret lite ljusare, så beslöt jag mig för att färga det mörkt igen. Har så mycket beslutsångest när det gäller det här med hårfärger att det inte är sant. Så nu får det vara mörkt, som vanligt. Så kommer jag säkert någon annan gång i framtiden att färga det ljusare. Ska däremot har ljusa slingor i min hårförlägning så att det blir en liten förändring iaf haha.

Åt lite mat nyss btw. Och nu har jag magknip. Men vad förväntar man sig efter ha haft en flytande diet (dock inte den roliga varianten), så är det klart att det blir en liten överrasking. Men gott vare. Är förövrigt super rastlös och full av energi, som jag förmodligen kommer att spendera på att bara sitta.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0