Shrooms och G som i gemenskap.

Idag har jag roat mig med att kolla på film. Först en jätte läskig film som hette Shrooms som handlade om några personer i skogen som ska svampa och trippar totalt. Och berättar spökhstorier som blir sanna, fast det slutar inte riktigt så som man tror att det skulle göra. Men läskig var den!

Efter det så kollade jag på den där gammla "klassikern" G som i gemenskap med Magnus Uggla. Helt okey, ganska rolig film. Kul att se Uggla agera, och speciellt kul att se han att spela en gay kille. Men jag rekomenderar att se den. Rekomenderar båda filmerna!

Har btw lyckats äta potatismos idag, YAAYE! Ett steg närmre riktig mat. Lite kul att jag vart så överlycklig för potatismos, men efter en vecka av soppa,saft,saft soppa osv så blir man glad när man får äta något annat. haha.

                                                                                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0