Äntligen måndag, eller inte?

Känns inte okey att vakna till en ny vecka när det är så här tråkigt väder. Tur att jag kan roa mig med att typ.. städa idag. Vet inte om jag göre, men det är tanken. Men det känns så onödigt, det blir bara stökigt direkt i alla fall, och om det är jätte städat så hittar jag inget, därav stöket. Lite stök är alltid bra, då hittar man allt direkt, för allt ligger framme.

Funderar på att måla om i mitt rum. Vilken färg vet jag inte, någon harmonisk så man sover bra. Känns så tråkigt med vita väggar, känns lite sjukhusaktigt på något sätt. Eller att ha en fondvägg eller något. Det vore nice att ha. Längtar till den 23e, får riktigt bra lön då. DÅ ska jag unna mig saker. Ny säng, nya speglar och nya lampor. Ska bli nice att kunna spendera massa pengar på sig själv för första gången på länge. Längtar, men det är bara 25 dagar kvar så det kommer gå snabbt! Haha

Kommentarer
Postat av: sarah

HAHAHA du spenderar ju massa pengar på dig själv varje dag :P

2009-12-01 @ 10:05:21
URL: http://sknight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0