Blir nog inte ljusare än så här idag.

Go morgon folket.

Idag är jag pigg igen. Usch så trött jag var i går. Somna typ 7 igår morse och vaknade runt halv tolv, det är inte så mycket sömn direkt. Så resten av dagen spenderade jag i sängen, åt, tog en power nap, åt igen och sen vart jag faktiskt lite halv pigg. Sen började jag kolla på film eftersom jag tänkte att jag skulle somna till den, men det gjorde jag inte, vart pigg istället. Kändes lite jobbigt att jag såg klart på hela filmen, eftersom jag inte har batterier till min fjärrkontroll så var tvungen och gå upp och byta kanal, riktigt jobbigt kändes det igår. haha.

Idag ska jag jobba, känns sådär lockande med tanke på vädret. Vilken tur att jag inte behöver gå ut förens jag ska dit och förens jag ska hem haha. Att vara inne i 9 timmar, ja tack i det här vädret haha. Men tycker tiden går så himmla fort när man jobbar, man börjar, och helt plötsligt så ska man sluta. Tror det är för att jag tycker att det är kul att jobba, men mycket beror också på vilka som jobbar.



Noah + min mössa som jag fick av Pia. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0