Bra morgon, dåligt väder.

Direkt när jag vaknade så tänkte jag att jag jätte gärna vill ha frukost på sängen, så jag smsa mamma som stod o städade så fint i köket att det vore trevligt med frukost på sängen, och vad fick jag sen? Frukost på sängen, riktigt nice. Två goda mackor, kaffe och juice. Man borde ju ha det så varje dag!

Var pigg o glad när jag vaknade.. sen så kollade jag ut. Inte riktigt så trevligt väder, tur att man inte ska göra något speciellt idag och bara kan vara hemma och tråka. Okey att det är grått och tråkigt, det kan jag acceptera, men måste det regna? Regna är inge nice, om det inte är sommar och det kommer en skur. Men nu ser hela världen så tråkig ut, allt är i en gråskala och så envisas det med att regna. Kan det inte åtminstonde komma lite snö?

Igår kände jag mig väldigt vuxen, när jag och Anna drack vin, åt grönsaker med dipp och spelade TP. Vi hann till och med att spela två gånger, jag vann ena gången och Anna den andra. Men det är nu jag inser att anna inte är så allmänbildad, eller sä tänker hon helt enkelt inte efter. Hon fick bla. den här frågan " Vad heter parken i Stockholm, där det finns gammla hus och djur att se på?". Och Anna kunde inte det, för det första så fick hon för sig att det var gammla hus och gammla djur och vart därför förvirrad, men hon kom verkligen inte på svaret, (Skansen). Men hon är söt den där blondinen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0