Fredag, fast inte helg än.

Det första jag tänkte när jag vaknade var FREDAG!!! Men sen kom jag på, jag har ju inte helg än, så då slutade jag vara pepp på fredag. Ska ju faktiskt jobba i morgon, så i morgon klockan 21, då får jag helg. Då blir det vin med mina damer. Väldigt mysigt! Det är sånt som behövs i det tråkiga höst vädret. Eller är det ens höst? Är det inte vinter nu? Eller borde va? Jag har ingen koll, jag kommer inte ihåg förra årets väder, kommer knappt ihåg gårdagens väder.. haha.

Jag försöker ignorera vädret btw. Tänker positivt. Det är sol egentligen, men molnen, regnet och det gråa är bara i vägen. Så i min lilla bubbla är det solsken, fast kallt. Man måste nästan tänka så för att ens vilja gå ut, annars kan man lika gärna bara stanna hemma. Inte för att det är något fel med det heller, det är rätt så mysigt i mitt rum, minus det stökiga men jag trivs och det är väl huvudsaken?

Här finns sängen, datan, tvn och musik. Om det saknas något mer så får jag väl bara fixa det. Inte svårare än så. Om man vill ha något så fixar man det, och om man inte pallar så vill man nog inte ha det så jätte mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0