Har kärat ner mig...

Har kärat ner mig totalt i en låt. Och jag vet att jag har hört den i en film eller serie. Frågan är bara i vilken. Det har jag ingen aning om, men jag vet att jag har hört den i något sånt sammanhang och att det var sorligt då, och låten passa till jätte bra. Har ni någon aning?

Tycker i alla fall om låten jätte mycket, gillar texten, och musiken. Jag är så där, kan kära ner mig totalt i en låt och bara lyssna om och om igen. Speciellt om dem påminner om något/nogon. Då kan man lyssna tusen gånger om. Gillar den, den är fin.


 

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, min första tanke var: va?! vem har emelie gått o blivit kär i?!

2009-11-21 @ 15:39:15
URL: http://annabananaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0