Infected.

Kommer ihåg när jag var 16-17, och fann min kärlek för infected, och även hardstyle. Då tänkte jag, varför har jag inte upptäkt det här tidigare? Fyra år har gått nu, och jag blir fortfarande lika glad när jag lyssnar på hardstyle och även när jag sätter på en infected låt. Hade enbart sån musik på min mp3, som jag alltid lyssnade på innan jag åkte till skolan så jag skulle vakna. Hade alltid på på högsta volym också, så när jag väl kom fram till skolan så var jag lagom speedad, superglad och döv! Det var tider det.. haha

Just nu känns det som om jag bara lyssnar på en och samma spel lista om och om igen när jag ska någonstans. Men det kan va för det tar inte alls lång tid att gå och möta någon, eller att åka till jobbet. Får söka jobb långt borta, eller se till att jag måste gå länge så jag kan börja lyssna på mina härliga spellistor.

Kommentarer
Postat av: Mariam

hardstyle is the shit

2009-11-04 @ 00:53:13
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0