Jag har ju inte riktigt koll på läget.

Igår trodde jag att det verkligen var torsdag, var jätte glad. Hela vägen till jobbet var jag super glad över att jag trodde det var torsdag och snart fredag och lön. Men när jag kom på att det faktiskt bara var onsdag igår vart jag lite smått besviken. Men men, det var en bra onsdag vilket fall som helst, så det är ju lungt.

Är glad idag över att det är torsdag på riktigt, snart lön och helg. Även fast jag ska jobba på lördag morgon, men det gör inget.Kan ha kul på lördag kväll istället haha. Får kompromissa mina helger på det sättet ibland. Det är faktiskt rätt så skönt att jobba helg ibland, för då kan man inte festa. Vilket är väldigt bra för mig, måste börja ta det lite lungt på den fronten.. haha. Vi får se om det går ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0