Måndag.

Gud vilken blöt kväll det vart i lördags. Hade tänkt att bara bli lite små salongs berusad, men inte då! Drack en aning mycket, precis som alla andra flickor. Illa det kan gå ibland. Så igår mådde jag inte alls bra på hela dagen, men inte undra på? Var vaken i ett dygn, hade ätit lite och drucki för mycket. haha. Så kan det gå! Men man får passa på att hålla på så här medans man kan, för om några år kan man inte längre dricka så här och röja runt, för då är man för gammal för det haha.

Känns bra att det e måndag, för då är det långt till helgen. Just nu tänker jag att jag inte ska gå ut i helgen, men jag hinner säkert ändra mig, eftersom jag är som jag är. Ska jobba nästan hela veckan, förutom onsdag, men hoppas på ett pass då med. Önskar verkligen att jag hade fast jobb, hade varit så bra. Har något att göra, tjäna pengar och kunna flytta hemmifrån. Men det finns nästan inga jobb, allt som jag hittar är långt borta och man måste ha kört kort eller vara 25. Så jag funderar faktiskt på att börja plugga istället, men frågan är bara till vad?

Det är svårt att veta nu, vad man vill jobba med hela livet. För livet har egentligen precis börjat. Är bara 20, är bara barnet egentligen, men ändå tillräckligt vuxen. Är glad att jag är utbildad undersköterska, men just nu känns det så trist att inte ha jobb. Jag är sån som tycker om att göra saker, och hålla mig sysselsatt. Får panik av att bara vara hemma och tråka, det är inget för mig.

Kommentarer
Postat av: anna

tråkigt att barn inte får vara barn nu för tiden, hur ska hela livet förväntas kunna planeras och utföras när man bara är 20 år?

2009-11-02 @ 18:44:42
URL: http://annabananaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0