meeen dååå.

Har lyckats stuka foten, inte speciellt skillat va? Saken är den att samma dag (skadade den på jobbet), höll jag på att slå ihjäl mig tusen gånger om. Hela tiden fanns det något som jag kunde slå mig på, vilket jag gjorde då och då, tills jag stukade foten sen var det lungt. Vet inte om det var jag som var extra klumpig just den dagen, eller om universum jävlades lite extra mycket just den dagen. Vi kan säga så här, det var ju ett under att jag inte bröt något den dagen.. haha.

Igår blev för ovanligheten en lugn kväll, satt hemma hela dagen och var med Anna och Sarah. Vi spelade tv spel, i typ 7 timmar. Det är rätt mycket, men man blir helt inne i det där jäkla spelet! Det är helt sjukt hur insatt man blir, man kan spela om och om och om igen.. finns inget stopp. Och när vi väl lyckades slita oss från spelet så kollade jag och Anna på film, "The uninvited", som var jätte bra. Gillar den typen av skräckfilmer för den hade en helt oväntad vändning på det hela.. så se den!

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, har ju precis vaknat. Men hoppas på att hinna träffa Matilda eftersom jag knappt har pratat med henne sen förra helgen. Hon har varit hos pojken sin, och jag, jag vet inte riktigt vad jag har gjort.. men knappt pratat har vi i alla fall. Så får se vad dagen erbjuder, kanske blir en öl eller två ikväll.. det vet man aldrig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0