Tisdag..

Fattar inte hur man kan lyckas bli sjuk under en natt. Hade lite ont i huvet när jag la mig, tänkte att det var det vanliga, (dvs. för mycket kaffe, för lite vatten). Men inte då, när jag vaknade så kände jag bara men OJ feber! Så nu har jag feber och lite hes röst. Men ska kurera mig som bara den idag, alvedon, vitlök och cvitamin, jag SKA bli frisk innan jag blir sjuk!

Jag är lite små rolig när jag är sjuk, för jag ignorerar att jag är sjuk, och då blir allt jätte bra. Det funkar jätte bra att göra så, tills man blir jätte sjuk.. då ångrar man sig lite. Men jag passar inte att vara sjuk, är alldeles för pigg för att vara sjuk och ligga och vila, även fast jag vet att det kanske är det jag borde göra. Får se om jag lyckas vila eller inte, just nu går det ju inte, för nu har jag vaknat, druckit kaffe, ringt jobbet, och det betyder att jag har hunnit bli pigg!

Känner mig btw, lite lagom vuxen när jag sitter med kaffe koppen och kollar på nyheterna, svininfluensan pratas det om just nu. Får väl hoppas att det inte är det jag har lyckats få? Men om det är så, vad gör jag då? JUSTE, ignorerar det. Inget tjaffs med vaccin eller något, ignorera det är grejen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0