trött.

Usch så trött jag är. Har inte varit så här trött på länge, är inte bakis utan bara extremt jätte trött. Efter ha varit vaken i ca ett dygn så blir det väl så, och sen tagit en power nap på 2 timmar. Men går dagen var kul, lite speciell bara haha. Känns som om jag skulle kunna gå o lägga mig redan nu, men får nog hålla mig vaken ett tag till..

Känns som en dum ide att sova redan nu när man ska upp tidigt i morron, kommer sova förlänge då. Då blir man trött för att man har sovit för länge istället, och det är nästan värre. Eftersom jag kommer jobba imorron så kommer det innebära vätskebrist, för jag glömmer bort det här med vatten när jag e på jobbet. Kan gå en hel dag och bara dricka ett glas vatten, och sen bara kaffe.. inge bra får skärpa mig.

Men snart blir det skärpning på allt för vi ska börja träna alla vi flickor. Kommer bli kul, kan man peppa varandra och då kanske man är lite mer seriös om det är fler som är på. Vi har tänkt att vi ska träna några dagar i veckan. Det blir nog bra för min kropp, ska försöka fixa sockeravvännjing också eftersom jag är så sjukt socker beroende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0