Det här var inte så roligt.

Go morgon folket!

Har varit helt off i flera dagar, men det är ju för att jag äntligen har fått lite pass och har jobbat sen i onsdags.. kan ju säga att jag var en aning trött och förvirrad igår.. hehe. Men nu är jag pigg och utvilad!

Anledningen till att jag är uppe tidigt, trots att jag är ledig är för att jag ska följa med Matilda till Mörby. Jag har ingen aning om vart Mörby ligger, tycker det känns som om det kan ligga i Skåne, men det gör det tydligen inte, tydligen ligger det nära Danderyd. Nej men det blir nog bra, ska ju ändå inte jobba idag, då kan jag väl döda massa tid med att åka runt.

Det är så trist väder ute, regn och kallt. Hur kul är det egentligen? Jag är inte förberedd för sånt här väder, har ingen aning om vad man kan ha på sig om det både regnar OCH är kallt. Typ kasta på mig pälskappan som har regnskydd eller vadå? (Nej jag äger ingen päls jacka.. haha). Ne men nu ska jag nog skutta in i duschen, efter jag har panik letat efter kläder.. haha. Fridens liljor sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0