Don't blame it on the sunshine.

Hello folket.

Sitter här och lyssnar på MJ, har lyssnat riktigt mycket på honom idag, varför vet jag inte. Men det kändes som en MJ dag idag. Kändes som en rätt dag att lyssna på MJ med tankte på det riktigt tråkiga vädret. Jag vet att det är helt omöjligt att önska sol och värme just nu, så snö? Kan det inte komma snö? Vore faktiskt lite underbart med snö just nu, istället för regn och bara allmänt äckligt väder.

Längtar tills i morgon lite grann, ska få dricka vin då med Martina, mysigt! Har inte träffat henne på två veckor, så det e dags att hooka tycker jag, och vin passar hur bra som helst till sällskapet. haha.

Ikväll är det en bra tv kväll, Family guy, desperata housewifes och sen christine. Sen kan jag sova gott haha. Fast tror inte att jag kommer sova, är riktigt pigg idag, kan ju bero på att jag egentligen inte har gjort något vettigt, utan mest bara tagit det lungt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0