extrem överlevnad..

En av mina favorit program är konstigt nog Extrem överlevnad som brukar gå på Discovery. Vet inte varför jag tycker om det så mycket, men jag kan ju säga en sak, jag vet exakt hur man ska överleva oavsett vart man än hamnar nu. Fast vet inte riktigt om jag hade velat äta rå fisk, insekter, ormar och liknande.. Men vet hur man gör åtminstonde. Fast tror ju inte direkt att jag någonsin kommer hamna mitt i Amazonas djungel, men ändå! =)

Tycker förövrigt om att kolla på Discovery, det är kul att lära sig saker. Och som Matilda sa häromdagen, det är riktigt intressant att kolla på en lång bra dokumentär. Undrar om vi börjar bli vuxna på riktigt hela gruppen? Fler och fler vuxenpoäng får vi ju för varje dag som går i alla fall.. haha.


Kommentarer
Postat av: Mariam

Jag tycker också om Discovery. :)

2009-10-24 @ 20:52:36
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0