God?Morgon.

Usch har sovit som en kratta, och vaknar tidigt dessutom, nee...det är inte helt okey! Så försöker ignorera mitt hemska humör just nu och dricker lite te, för det är väl lugnande? Eller något sånt? Har kommit på en sak med te, dels att jag gillar det och dels att man blir en aning hungrig av att dricka te. Men det är säkert bara jag.. haha.

Ja, vad ska man göra idag då? Kanske söka lite mer jobb? Slå på stort och gå till arbetsförmedlingen? Det borde jag ju egentligen göra. Men kan ju dela upp det så jag har två dagar att roa mig med.. haha. Äh, vi får se. Om jag känner mig rätt så kommer jag nog inte göra någonting alls.. haha. Har inte lust med något, allt är tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0