Höst musik.

Har verkligen mina perioder av musik, men min verkliga höst musik är Kent, Tiger lou. Så fort jag lyssnar på dem på någon annan årstid än höst så känns det helt fel. Dem är höst för mig, därför så lyssnar jag knappt på någon av dem på resten av året, för jag vet, när hösten kommer så är det dem som gäller.

Tycker Kent är riktigt bra musik. Många tycker att de är "depp"musik, jag tycker tvärt om. Visst, en del låtar är väl lite deppiga, men jag tycker att man blir lite glad i själen av att lyssna på dem. Samma sak gäller Tiger lou, många deppigare låtar, men väldigt många bra upplyftande låtar som man behöver nu när det snart kommer vara mörkt dygnet runt i 5 månader.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0