I wanna do bad things with you.

Hello folket.

Sitter och är halv fixad, och börjar faktiskt piggna till lite. Gick ju upp 6 i morse eftersom jag skulle jobba, men kaffe + energidryck har gjort sitt nu. Ska snart börja fixa mig, det är väl dags.. hehe. Eftersom snart kommer Elina, och Anna. Matilda är visserligen redan här.. men men. Man kan inte hinna med allt.. haha.

Lyssnar på låten som är till True blood. Riktigt bra låt, den fastnar. Jag gillar den, så sök på den. Jace Everett -bad things. Känns som om det är låten som gäller ikväll, den och segertåget för den har jag också lyssnat sönder på idag, blir så glad av vissa låtar. Idag är en bra dag, bra flickor, bra musik, och min älskade Captain Morgan, tonight you are mine! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0