Ibland kan dagen faktiskt börja lite bra..

Trots att jag har blivit väckt till och från så är jag faktiskt till ming egna förvånan glad, trots allt. Jag brukar inte direkt vara den gladaste människan när jag blir väckt på morgonen, brukar vara hemsk, och jag menar verkligen HEMSK. Vet inte varför jag blir så, något fel på mig.. för det kan lika snabbt gå över som det kom, haha. Eller ja.. så fort jag äter något då.

Men idag täntke jag att jag skulle ignorera dem som väcks (för jag har min chans att väcka tillbaka i morron), så jag gick bara upp, gjorde kaffe, tog min kopp och satte mig vid datan och lyssnade på bra musik, musik som gör mig glad. Tänker ofta på vilken musik smak jag har, har verkligen inte någon specifik musik smak, lyssnar ju verkligen på allt, men det beror på humör. Vissa dagar kan jag sitta och lyssna på hardstyle i flera timmar, andra dagar blir det R&B, och ibland Kent och liknande. 

Tycker ju egentligen att jag har den bästa musik smaken, eftersom jag kan lyssna på i prinicp allt. Och alla låtar som jag älskar, är ju riktigt bra. T.ex. Kings of leon -sex on fire. Älskar låten riktigt mycket, blir glad i hela kroppen när jag hör den. I like it!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0