Men hallå?!

Jag minns inte hur oktober var förra året, men var det verkligen så här kallt helt plötsligt? Jag minns faktiskt inte, men just nu känns det som om det har blivit vinter helt plötsligt, det är ju is kallt ute, och inne för den delen med. Men på jobbet kommer det i alla fall vara varmt, för där är det alltid varmt, så tur det i alla fall. Jag är glad att jag har mina UGGS haha.

Sitter och segar och ska snart skutta in i duschen- Men har gott om tid på mig så varför stressa? Vet inte vad jag ska göra i helgen eftersom jag ska ta det lungt och inte dricka, för ovanlighetens skull känns det som.. haha. Får se vad jag hittar på, vore skönt att inte göra någonting alls! Imorgon ska jag ialla fall åka och fixa klart Matildas present =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0