Tänk om det fortfarande vore juli?

Gud va glad jag hade varit om det fortfarande var sommar, är i för sig rätt så glad nu med.. så länge jag inte kollar ut igenom fönstret så är det lungt. Inte för att jag tycker att det är något fel med höst, jag gillar faktiskt hösten lite grann, men det känns som om man kan göra så mycket mer på sommaren, och man behöver inte ha på sig 50 plagg för att kunna gå ut en sväng.. haha.

Sov riktigt skönt i min nybäddade säng. Inte för jag tycker om min säng förövrigt, men det ska kirras i veckan. Ska nog slå på stort och införskaffa mig en ny säng, en större också för man får ju nästan lite panik av att sova i den. Fast det kan ju vara att jag har 7 kuddar och två täcken i min 90 säng. Men vi får se hur det blir, får se hur mycket lön som fås, och hur mycket kul jag tycker att jag hellre vill ha.. haha.

Kommentarer
Postat av: Mimi

mums jul pepparkakor och grisar i fönstret

2009-10-26 @ 00:09:11
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0