Tolv timmars sömn, wtf?

Vet inte hur, men jag har lyckats att sova i tolv timmar i natt. Utan att vakna, och utan att bli väckt. Det är helt otroligt att jag lyckades. Men är lite irriterad på att jag sov så länge, för jag kommer ju inte kunna sova ikväll då, vilket jag måste eftersom jag ska upp halv sex i morron bitti. Det känns inte helt okey att gå upp så tidigt på en lördag, det tar emot lite grann. Plus att det är lite små läskigt ute när man ska åka till jobbet för det är typ en person ute, om ens det. På lördagar ska man inte vara uppe så tidigt, utan man ska precis ha gått och lagt sig då. haha.

Just nu sitter jag och segar av bara den, eftersom jag inte börjar förens 4, så behöver inte stressa. Men det kommer jag säkert få göra vilket fall som helst, kommer sitta här och sega och helt plötsligt kommer klockan vara tre och då blir det stressigt. Tror inte jag riktigt orkar åka till systemet idag, fast jag borde egentligen göra det, för det förenklar allt i morron. Men, det känns jobbigt idag.. haha. Så i morgon får jag köpa min kära morgan, älskar captain morgan, finns inget godare!


 

Kommentarer
Postat av: Mariam

finemmy

2009-10-30 @ 16:21:19
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0