ZzzzZZzz.

Go morgon folket!

Är vaken tidigt för ovanlighetens skull, och är inte ens så där super trött, det är konstigt det här. Men tänkte att det är viktigt att vara pigg idag när vi ska fira Matilda. Blir nog mys, massa tjejer bara haha. Och hon har djurat, så vi ska vara i deras lokal =)

Igår så klippte jag mig btw. Tog ur hårförlägningen, klippte av allt slitet och la i en blekning. Så nu har jag jätte ljusthår, och page typ. Ser helt okey ut, men har inte vant mig med att ha kort hår, men måste medge att mitt hår känns riktigt bra just nu, lent och mjukt och fräsht, lovely!

Fick min kamera igår också, den verkar jätte bra faktiskt, fast har inte riktigt lekt klart med den och utforskat alla inställningar och så, tänkte spara det till ikväll när vi ska till Madame. Brukar vara ganska dålig på att ta bilder ordentligt, men idag ska jag verkligen anstränga mig och ta bilder bara som den!

Ska snart åka iväg till Stinsen med Patrik, han ska djura present,och jag vet inte vad jag ska djura, något blir det väl. Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0