Har vaknat ur min koma.

Har haft fullt upp i flera dagar känns det som. Men nu efter att ha sovit halva dagen igår och nästan tolv timmar i natt så har jag vaknat ur min koma. Fixat lite lunch, är väldigt hungrig! Och väntar på att vattnet ska komma tillbaka igen så jag kan hoppa in i duschen. Så länge får jag sitta här och kolla på family guy, så jäkla roligt. Gillar nog family guy mer än vad jag gillar simpsons.

Vet inte vad dagen ger mig, borde kanske städa lite, eller åka och fixa klart med Matildas present, det vore ju något. Förmodligen så gör jag inget, men det är så det är. Kanske ska slå på stort och söka lite jobb. Vi får helt enkelt se ;)

 Annas pose. haha ^^

 Jag vet, fejk smile, men dem är borta, vad tycks? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0