Host host.

Hostar riktigt mycket ska ni veta. Det låter som sån där brutal "hej jag har rökt i 45 år" hosta. Det är inte så kul ska ni veta. Lever på hostmedicin och vatten typ.. haha. Men det roliga är att jag har enbart hosta, är nästan inte snuvig alls och har ingen feber. Konstigt det här.

Det enda som suger är ju att jag precis har varit jätte förskyld, så blir jag frisk och blir sjuk igen, känns inte helt okey. Speciellt inte när jag är trött/pigg och verkligen vill göra något. haha. Snart ska vi bege oss av till Häggvik för att hämta Matilda i alla fall, vad resten av kvällen ger oss, det vet jag inte. Det får vi se = )Fridens!

Kommentarer
Postat av: Mariam

fyyy! krya på dig !

2009-09-13 @ 13:07:06
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0