Kul att förvirra.

Mitt förra inlägg handlade om ingen, jag skrev bara. Det handlade inte om någon speciell. Men det var flera som tog åt sig och vart riktigt nyfikna. Kul att förvirra folk. Jag tänker bara dem som tog åt sig, dem måste ju liksom känna att dem själva har gjort något, eller blivit annorlunda och så. Btw, kul att jag roar mig på sånna sätt. haha.

Aa, då är det bara två dagar kvar tills dagen D. Tandställningsborttagning plus födelsedag allt på en och samma dag. Det blir en bra dag det. Ska få cheesecake också, så det gör ju dagen ännu bättre. Har handlat presenter och så till syrran, men känns som om jag borde köpa något mer, men vet inte riktigt vad. Har ju två dagar på mig att komma på om hon förtjänar en till present eller inte.. haha.

Idag borde jag verkligen städa i mitt rum, som har förvandlats till en garderob med en hint av möbler. Är jag för stökig? Eller har jag bara för mycket kläder? Undra vad som känns bäst att skylla på, haha.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Haha du är djävulsk som gör så med folk! =P

2009-09-20 @ 23:06:01
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: emelie

Det är det som är meningen ;)

2009-09-21 @ 09:51:42
URL: http://emeliefight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0