Laleh!

Åh Laleh var så himmla bra igår. Det var en jätte mysig lite konsert, och hon spelade alla låtar som jag hoppades på att hon skulle spela. Plus att hon spelade en ny låt också som var jätte bra. Gillar Laleh riktigt mycket. Tycker om att lyssna på hennes musik.

Har suttit i 4 timmar nu och sökt/letat jobb.Det är inte lätt det här inte. Hoppas att någon nappar i alla fall. Vill ju jobba, och behöver nog nästan jobba om inte för lön så för lite sinnes ro. haha. I morgon blir det i alla fall en fullproppad dag. Ska jobba, till ikea, till systemet, hinna städa och fixa musik och sen ut på kvällen. Får se hur länge min energi håller.. haha.

Kommentarer
Postat av: Mariam

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ JAG MISSADE DET! Jag skulle ju dit. :(

2009-09-26 @ 12:38:36
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0