Men nej.

Nej nu ska det bli andra bullar, eller inga bullar alls med andra ord. Har gått upp allt för mycket i vikt den här sommaren, nu blire nyttigt och motion som gäller. Har inga sånna där brud nojor eller så, MEN min vikt uppgång e brutal, tur att det inte syns så mycket i alla fall.. tror jag. hehe.

Matilda trodde trodde inte riktigt på mig när jag sa hur mycket det var, hon tyckte att det var rätt så sjukt haha. Hur mycket det är nämner jag inte i bloggen, men ni kan ju gissa om ni tycker det är kul, haha.

Ska käka lite lunch och börja fixa mig sen ska vi dra till Kista. Patrik skulle fixa ngn present, och vi skulle fixa tights, haha lagom bra söndag liksom!

Kommentarer
Postat av: Mariam

Om du känner för att baka ändå så kan jag äta upp bullarna. :)

2009-09-16 @ 11:32:27
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe nej jag har ingen pojkvän =)

2009-09-16 @ 16:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0