MSN.

Jag har tänkt på en sak, det är faktiskt väldigt bra att msn finns. För då kan man liksom "umgås" med folk utan att flytta på sig. Tänk förr i tiden när man var tvungen att gå ut för att umgås, var tvungen och RINGA hem till varandra eller knacka på. Nu kan man bara umgås på msn. Eller planera att ses via msn och sms.

Så jag tycker det här med tekniska saker är en as bra sak. Bra att mobiler finns, bra att internet finns, och bra att msn finns. För med msn kan man också prata med folk som man inte träffar så ofta och bara bli uppdaterad över allt som händer i deras liv.

Sitter och lyssnar på massa gammla låtar. Elller aa gammla, sånt som man lyssnade på när man var 13, det var faktiskt 7 år sen jag var 13. Tiden går så fort! Mariam och jag kom på att vi har känt varandra i hela 13 år, det är jätte mycket, det är mer än halva livet!

Kommentarer
Postat av: Mariam

<3

2009-09-10 @ 14:31:30
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0