Nu är det onsdags myyyys.

Go morgon!

Vaknade för ett tag sen, dricker kaffe och kollar på vakna med the voice. Gillar verkligen vakna med the voice, känns nästan som om dagen blir lite bättre när man kollar på det. En del av dagen. Tänker hela tiden på när jag gick i skolan och satt framför tv och fixade mig och åt frukost till vakna med the voice. Det var på den tiden jag var ung.. haha. Nej, men det var ju faktiskt 1½ år sen nästan som jag gick i skolan, saknar det lite faktiskt. Kanske borde börja plugga igen?

Idag ska jag få jobba, det känns bra, ett långt pass desutom så det är ännu bättre. Behöver pengar sen också. Mina pengar har en tedens till att försvinna pga mitt shopping beroende. Eller ett beroende är det inte direkt, men jag blir lite lycklig i hjärtat av att köpa nya kläder och skor. Hoppas nästan på presentkort eller pengar i födelsedags present så jag riktigt kan shoppa lös!

Ikväll blir det i alla fall en after work öl, mycket mysigt! Sånt gillar jag, att bara ta en öl efter en arbets dag och koppla av lite. Antar att det är en del av en ungdoms liv.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0