Önskelista till Mariam.

Nu har Mariam frågat mig tre gånger, var av två gånger idag om vad jag vill ha i födelsedags present. Så jag kom på att jag kan ju skriva en liten lista till henne här på bloggen så kan hon bara gå in och kolla.


Navel smycke ( Nej, inte TH smycke!)
Smycken överlag gillas också.
Smink och sånt gillar jag även. (ej skrikande färger)
Filmer.
Något personligt.
Flytta hemmifrån grejer, glas och sånt.
och ja.. Johnny Depp funkar också. Som sagt, helt okey present. haha.

Så, nu får vi se om det här hjälpte Mariam något? =)

Kommentarer
Postat av: Mariam

JA! Nu vet jag precis vad jag ska köpa! Eller okej, det vet jag inte. Men nu har jag lite val i alla fall, haha.

2009-09-21 @ 14:05:35
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0