Folk gnäller på tok för mycket hela tiden.

Tycker att folk har blivit gnälliga. Gnäller på små saker, och då menar jag verkligen småsaker. Fattar inte hur man orkar vara gnällig hela tiden, att man inte blir tokig på sig själv. Ja alla gnäller och klagar då och då, men det är en stor skillnad på att klaga hela tiden och klaga då och då. Känns som vissa människor blir inte nöjda med något oavsett vad det än gäller.. Jag hade inte orkat med mig själv om jag va så där gnällig.. haha.

För om det är något som man kan ändra på själv, så behöver man ju egentligen inte gnälla eftersom det går att fixa. Okey att gnälla på dåligt väder som man inte alls kan göra något åt, det är ju mer okey än att gnälla för att man har tråkigt men gör inget åt det. Det är skillnad på gnäll och gnäll. Men folk gnäller helt klart för mycket på helt oviktiga saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0