Gaga morron.

Lady gaga är på på högsta volym. Jag dricker kaffe och är pigg och utvilad och på riktigt bra humör. Solen skiner och jag är ledig idag. Kan det bli bättre? Det kan det säkert, men inte just nu. I alla fall inte på morgonkvisten. Ska leka med fröken Anna idag, så fort hon och jag har vaknat till liv. Ska luncha lite. Mysigt värre. Ska göra Anna tjock, har seriösa planer på det.. haha.

Igår efter jobbet så vart de mys med flickorna. Fika med kladdkaka, och massa flum. Underbart! Har inte träffat dem på länge, har jobbat på tok för mycket. Måste försöka jobba lite mindre nästa månad tror jag, så jag har tid för mina flickor. För mina flickor är de viktigaste i mitt liv, som min lilla familj utan för familjen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0