I was playin' Russian Roulette.

De vart ingen utgång. Ödet vill nog tydligen inte att jag ska ha kul.. alls. Undra vad jag har gjort för att få dålig karma? Kan inte komma på något.. hehe. Så det var hemma kväll för mig istället. Riktigt tråkigt, hade mycket hellre varit me ut, men vad gör man när de inte går?

Jag drömde något riktigt konstigt i natt också. Jag spelade rysk roulette med alla mina vänner. Varför vi gjorde det har jag ingen aning om? De på gick väldigt länge, och alla såg de som en kul grej. (konstigt nog). Alla var glada, ingen hade fått skottet än, men helt plötsligt så fick någon de, och jag har ingen aning om vem. Men alla grät och var helt hysteriska och sen vakna jag.

Kan ju säga att jag hade lite panik i min förvirring när jag vakna. Usch, hemskt med sånna drömmar. Fattar faktiskt inte varför jag just drömde om det. Är det inte meningen att drömmar ska spegla det som har hänt under dagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0