Känns som jag har bestämt mig för o vara på dåligt humör..

Igår, innan jag skulle sova så vart jag jätte irriterad. Bara så där, utan anledning. Vart bara irriterad på allt. Sängen var inte tillräckligt skön (jag tycker alltid min säng är skön), de var för varmt, jag låg inge skönt, de var inge bra på tv, jag var egentligen inte så trött att jag behövde sova men gjorde det i alla fall för jag inte hade något bättre för mig. (Det är ju verkligen en bra anledning till och sova btw..haha).

Men somna gjorde jag, men nu när jag vaknade så vaknade jag irriterad. Som om jag hade blivit väckt eller något, vilket jag inte ens hade blivit. Jag började dagen med att vara irriterad, varför vet jag inte. Känns som mitt undermedvetna bara har bestämt sig för att jag har varit tillräckligt glad så nu får jag ge mig och vara lite bitter istället..

Men jag försöker lösa det här, genom att lyssna på musik. Men för att vara ärlig, så stör jag mig lite på musiken me.. haha. Ja jag är knäpp. Kanske borde äta något, det brukar ju hjälpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0