Morgonen blir så mycket bättre med musik.

Sitter och käkar knäckebröd och lyssnar på riktigt nice lagom morgon musik. Jag sätter alltid på musik det första jag gör när jag vaknar. Speciellt som idag, när jag börjar tolv och mamma drar till jobbet runt 8. Om musiken är på så känns det nästan som jag har lite sällskap här hemma. Vill verkligen höja och ha på rätt så högt, men det tror jag inte uppskattas hos mina grannar. Fast jag brukar resonera så här i bland, dem stör 24/7 nästan, så vad gör de om jag stör lite grann så här på morgon kvisten?

Ska jobba idag. Hoppas det blir lungt och skönt, speciellt nu när jag inte kan eller ska för den delen dricka så mycket kaffe. Dricker på tok för mycket kaffe, och min kropp börjar bli arg på mig för att jag gör det. Måste vara lite snällare. Men kaffekannorna är så lättåtkommliga.. faktiskt. Kan knappt gå förbi köket utan att automatisk ta en kopp kaffe. Men idag blir det skärpning, jag får väl åtminstonde poäng för att jag försöker? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0