My favourite game.

Har shoppat idag för första gången på väldigt länge. Hittade precis allt som jag hade tänkt att köpa,och spenderade så mycket som jag hade tänkt. Det känns väldigt bra att jag lyckades vara så duktig. Så hittade jag ett par riktigt snygga skor, det gjorde mig ju ännu gladare.

I morse var jag inte så pepp på utgång, men nu börjar jag sakta men säkert bli lite små pepp. Lyssnar på bra musik och dricker massa vatten och försöker tagga till. Ska snart skutta in i duschen och börja fixa mig, så jag inte behöver stressa sen. Ska ta halv 7 tåget redan, lite tidigt kan man tycka.. men ska ju faktiskt förkröka i stan så då blir det tidigt tåg.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0