"Of all the extras you're my favorite stand-in"

Idag är en sån där dag som jag inte har bestämt mig för om jag är glad eller inte. Känner mig inte så överdrivet glad just nu i alla fall. Lite smått irriterad på allt bara. Eller kanske inte irriterad, för det är jag egentligen inte, men trött på allt kanske är mer passande. Antar att jag vaknade på helt fel sida, som jag försöker fixa nu med bra musik.

Hittade en gammal favorit, Caesars- You're my favorite. Gillar låten helt mycket. Tyckte den passade med hur jag känner mig just nu. Jag är oftast glad, men jag är männsklig, kan inte alltid vara glad.. eller hur?

Ska snart göra mig i ordning till jobbet. Har en hel helg med jobb att se fram emot. Haha nej, usch va jag låter bitter nu. Ska höja musiken till det högsta och sätta på något riktigt pepp nu och hoppa in i duschen. Puss.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0