Roadtrip, fast nästan..

Igår vart det enbart en massa bil åkande. Åkte nämligen hela vägen till Örebro. Vi skulle hälsa på min farmor som är dålig och är på sjukhus. Har inte träffat henne på 7 år, så det var kul att träffa henne, även fast jag va lite nervös. Men det gick bra, fast vi var inte där så länge eftersom hn var rätt så trött.. Men det förstår jag. Om man är sjuk i hela kroppen och har opererat sig på morgonen så blir man nog rätt så trött. Men det kändes bra att träffa henne.

Kändes så jobbigt och åka bil, benen och rumpan somnar ju nästan. Tur att jag kunde roa mig med att leka med Noah i alla fall,tills han somna. Då ville jag också somna, för då var det ingen ide att vara vaken. Tur att jag satt så pass obekvämt. Satt mellan Noah och pappa i mitten och trängdes, hela vägen dit och hela vägen tillbaka.. haha.

Idag blir det lite shopping inför morgon dagen. Behäver verkligen köpa något nytt. Dels för att det känns som sagt att jag alltid har samma och dels för att allt finns i tvättkorgen typ. Det roliga är att affärerna är öppna (fast med helg tid), men systembolaget är inte öppet, hur går det ihop? Får ta systembolaget imorgon efter jobbet.. även fast det känns som en jobbig omväg.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0