They call me superman, i'm here to rescue you.

Hade en väldig trevlig dag igår. Fika med flickorna på dagen, sen vart det promenad. Eller aa promenad och promenad, vi satt i solen och bestämde oss för att åka till systemet för de var fint väder, och med fint väder vill man ha något gott att dricka. Sen satt vi hos mig, ute på min baksida och mysdrack och lyssna på bra musik och hade allmänt trevligt.

Det vart inte ens kallt ute när solen gick ner. Det är ett bra tecken på att sommaren börjar närma sig. Fast vi fick dock gå in efter ett tag, eftersom min kära mamma ville sova. Fast de förstår jag ju att hon vill, när man ska upp 5.30 på morronen.. haha.

Idag blir det grillning hos mig med flickorna. Fast det blir en lugn kväll för mig utan alkohol, (tyvärr..hehe). Ska ju upp halv sex i morron bitti, så det känns inte så jätte lockande att dricka idag. Och ja jag vet, man kan dricka lite grann, men nu är det så här ; FÖRSMAK GER ALLTID MERSMAK! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0