Vart kommer tröttheten ifrån? Någon som vet?

Igår lyckades jag med att somna med smink och kläder, igen! Jag fattar faktiskt inte hur. För jag var inte direkt trött, jag minns inte ens när jag har somnat, jag somna bara. Självklart så vaknade jag runt 4 i morse/natt och var pigg. Men inte kunde jag gå upp då, känns som de var lite för tidigt. Så jag låg i sängen och tänkte på tråkiga saker och kämpade verkligen för att somna, och det gjorde jag till slut.

Men förstår inte vart min trötthet kommer ifrån? Har ni något förslag? Kan man bli trött av solen och frisk luft? Eller av för mycket sömn? För mycket kaffe och vitaminer? Jaa jag vet i alla fall inte. Lite läskigt att somna bara så där i alla fall.

Nu måste jag bara komma på något att göra i 3½ timma innan det är dags för att jobba.. frågan är bara vad? Sova behöver/kan jag ju verkligen inte göra i alla fall. Kanske kan kolla på en film, eller städa eller något sånt super spännande.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0