Är man rädd så är man!

Jag trodde det här med spindeln var över. Men vad ser jag i morse när jag vaknar? En TILL sån där stor jävla spindel, ovanför min säng. Har alltså sovit med den ovanför mig hela natten. Tur att min mamma jobbar nära hemmet, för jag fick panik och ringde henne så hon fick komma och döda den. Den var lika stor som den där andra :( Usch, usch. Får rysnigar i hela kroppen!


Och folk som inte har fobi för spindlar kan inte riktigt förstå känslan av hur rädd man blir. Jag vet att jag är tusen gånger större än en spindel och att jag kan döda den, men är så rädd att jag inte vågar. Det är helt sjukt egentligen. Utomhus är det helt okey för det är en stor yta och den behöver inte vara i närheten då... men innomhus det är då det är som värst. Fattar inte hur folk kan ha dem som husdjur.. haha.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig helg! =)

2010-08-20 @ 10:22:44
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0