Att sova ensam är nog inte min grej.

Jag är som tidigare sagt en väldigt sällskap sjuk tjej. Och något som jag älskar är att sova med någon. Asso bara sova med någon, spelar ingen roll om det är en kompis eller kille. Det är bara allmänt mysigt att sova brevid någon. Att ligga och prata tills man somnar, och bara ligga och mysa.
Tycker man sover så bra med andra, om inte personen snarkar vill säga.. haha. Fast vem är jag och klaga egnetligen? Jag pratar i sömnen och djurar runt.. men det hör inte till saken.


För övrigt så hoppas jag på att jag får gå till syrran sen och spela Super Mario. När jag var där igår för att passa Noah ett tag så spelade jag det i två timmar. Man fastnar ju verkligen, jag insåg inte ens att det hade gått två timmar. Och det roliga var att det inte ens vad sån Mario med banor, utan man körde banorna bara.. om och om igen.. Haha.

Kommentarer
Postat av: sarah

va duktig du va på att förklara mario spelet haha

2010-08-02 @ 21:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0