Backstreet boys och bloggar.

Sitter här och kör den vanliga morgon rutinen, dvs. kolla på allas bloggar för att se om någon har uppdaterat. Samtidigt har jag turen? att det är BSB på Mtv. Blir alltid lika glad när sån musik kommer, men det kan va för jag var 7-8 år när jag lyssnade på dem och tyckte att dem var riktigt bra.. haha.

I alla fall, det här med bloggar. Jag har alltid min ordning när jag läser bloggarna. Jag börjar med mina vänners, sen blir det en och annan seriös och till sist blir det fjortis bloggar. Vet inte varför, men fjortisbloggar kan ju faktiskt vara rätt så underhållande ibland.

Bloggar är inte det enda jag läser, jag läser även nyheter. Både expressen och aftonbladet blir det varje morgon till mitt morgon kaffe. Alla människor har ju sina rutiner på morgonen, och det här är mina.

 
Så-jävla-snygg! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0