Det här med försäljare.. haha.

Jag hatar verkligen när man är ensam hemma. Ligger jätte skönt i sängen och myser och läser olika bloggar så ringer hem telefonen. Så krånglar man sig upp ur sängen, letar i panik efter telefonen så är det en telefon försäljare. Det roliga är att flera gånger när jag har svarat så har dem frågat lite försiktigt "hej vi ringer från blablabla, är din mamma hemma? Inte..nehe.. jobbar hon eller? Jaha, men då försöker jag senare då..".

Det roliga är att dem alltid pratar med sån pluttignuttig bebis röst. Så jag börjar undra om jag låter som en 8 åring eller något. Sen har vi dem som insisterar på att prata med mig om vilket bredband vi ska ha trots att jag säger att vi redan har internet och att det inte är jag som bestämmer om vi ska ändra.
Då kör dem alltid med den här ;" vad har ni för internet?". Och jag som inte har någon koll svarar ju bara att vi har vanligt internet och att vi är nöjda med det. Då får jag till svar " Men vill ni inte ha annat internet, typ trådlöst internet, det är ju jätte bra då kan du ALLTID sitta vid datan".

Man ba, men jag sa ju precis att jag var nöjd, och tänk om jag inte alltid vill kunna sitta vid datan. Haha..asso..försäljare alltså! Men men nog klagande om dem, jag skulle bara kika in och meddela att jag är vaken och dricker kaffe.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0