Det var ju inte så här det skulle vara.

Usch usch usch, nu är jag äntligen människa igen! Tro mig det har tagit hela dagen att bli helt och frisk igen. Vet inte riktigt hur jag lyckades men det vart så. Men kul hade jag igår. Först var jag ute med folk från jobbet, vilket var jätte mysigt. Sen så mötte jag upp Matilda och gick ut. Tycker det var ett under att vi ens kom in och att vi ens fick fortsätta och dricka.. men tydligen så får man det när man är tjej.. haha.

Så nu sitter jag och väntar på mat, för jag är vrål hungrig. Ska bli gott med mat nu när jag kan äta igen. Har enbart ätit lite chips idag, så mat blir gott. Sen ska jag iväg till Anna ikväll för att se på film. Mer än så orkas inte med att göra idag. Skönt att ha en lugn kväll också.. haha.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0